piątek, 22 marca 2013

Indian Economy Room.

Dziś stworzyłam post dla koleżanki Oli, która jest na etapie meblowania pokoju. Nie jestem specjalistą, ale mam radochę z szukania i doradzania jak stworzyć pokój idealny :) Pokój idealny to nie pokój z katalogu !!!
Na przykład taki :


Z tego co się zorientowałam Ola mieszka w bloku i całymi dniami nie leży i pachnie czekając na swojego bogatego Hindusa :). Także starałam się dopasować warunki bytowe oraz ekonomiczne do standardów Oli :). Jak się pewnie zorientowaliście pokój ma motyw przewodni INDIE, ale w ekonomicznym wydaniu.
Indie to pełna paleta kolorów, natomiast charakterystyczne kolory to czerwień zieleń no i oczywiście ZŁOTO !!! Pełno złota ! :). Pokój indyjski jest na pewno bardzo przytulny, unoszą się w nim charakterystyczne zapachy no i główną rolę gra oświetlenie, trochę przytłumione.





Kolorowe poduszki to podstawa !!!
 Ikea 9.99 złotych

Lampa może nie praktyczna bo zabiera dużo światło, ale na pewno dobrze się prezentuje :)




Czy nie podobne ? :)

Pled 9.99 złotych Ikea :)





Stolik chiński za 1460 złotych.

Ikea podobny stolik za 79,99 złotych.

Fajka wodna, która można również zakupić w markecie chińskim natomiast nie wiem czy jest zdatna do użytku :)



Uniwersalne łóżko.
Ciemne półki za 19.99 złotych, pasujące to łóżka. 
Do drewnianego łóżka można zakupić cieplejsze odcienie.
Dusza i Styl za jedyne 260 złotych :)



Podobne lustro można zakupić w Ikei za jedyne 29.99 złotych i przemalować je złotą farbą.



iiiiii tak mogłam szukać i szukać i szukać... :)

Mam nadzieje że w najbliższym czasie zostanę zaproszona na yerbę :)






Pozdr. Tasiaaa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate