niedziela, 24 marca 2013

La dolce vita

A więc wyruszamy na siedmiodniowe

 

 Niestety nasza The M. nie będzie nam towarzyszyć gdyż w tym czasie spełnia ważne zadania wagi państwowej,
albowiem przygotowuje do życia i wychowuje najmłodszych Polaków co by wyszli na mądrych ludzi:))


Temat wycieczki????

Jedz, módl się, kochaj

Oczekujemy ładnej pogody -
włoskiego słońca,
a reszta przyjdzie sama.

 Będą też niespodzianki:))
nawet z daleka będziemy zaskakiwać:))

Przed wyjazdem przypomniałyśmy sobie rzymskie filmy, czyli

"Pewnego razu w Rzymie'
"Zakochani w Rzymie"

i oczywiście klasyk

"Rzymskie wakacje"

bo Audrey też tam była:)) 
 

 

Będziemy uczyć się języka, zwiedzać i odkrywać nie znane dotąd miejsca:)
 
  Mam nadzieję, że takich Włochów nie spotkamyy
i wcale nie jestem nietolerancyjna,
po prostu moja akceptacja ma swoje granice:PP



Opisy Rzymu przeczytane w zakupionym przewodniku zachwycają:)

Rzym to "miasto najpiękniejsze i najwspanialsze ze wszystkich jakie były i będą"
"majestatyczne miasto...przewyższa wszystko, czego doświadczyłem w mych licznych podróżach"









 Mam nadzieję, że przeżyjemy i powrócimy żeby opowiedzieć Wam co zobaczyłyśmy i czego doświadczyłyśmy.

 Blog pozostaje w dobrych pedagogicznych rękach:))

Poczujcie włoski klimatt:)






Saluti da Kasia e Olga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate