czwartek, 29 listopada 2012

What makes you feel happy?

Post jest, bo nie mam weny i ochoty uczyć się na czekający mnie przed świętami egzamin, zdecydowanie tematyka tego przedmiotu do mnie nie przemawia - nauki o polityce - to nie jest to czym się jak mówi młodzież :P (a może już nie mówi) jaram.
Z tymi "młodzieżowymi" tekstami to ewidentnie nie jestem na czasie, gdyż mój Tato(sic!) uświadomił mnie parę dni temu, że teraz to się już nie mówi "wyślę Ci maila", a "wyślę Ci lelka", lelka, czyli list elektroniczny:P.

Co tak naprawdę powoduje, że jesteśmy szczęśliwi? Odpowiedź nie wydaje się prosta, bo zależy to od każdego z Nas.
Według mnie, bycie szczęśliwym to życie w zgodzie ze sobą, swoimi pragnieniami i otaczanie się pięknymi ludźmi. Tak pięknymi, ale nie zewnętrznie. Chodzi o wnętrze człowieka, to co może Nam dać i wnieść do Naszego życia. Dlatego wydaje mi się, że jestem szczęśliwa, bo staram się żyć w zgodzie ze sobą i z tym co czuje, a przede wszystkim otaczają mnie wspaniali ludzie, dający mi siłę i wiarę w to co robię. Dziękuję!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate