czwartek, 18 kwietnia 2013

Bicycle

Wiosna w pełni
czas ruszyć na rowery:))



jak tylko stopniały śniegi, a właściwie topniały 
miałam ochotę iść na rower
 i dzięki obecnej pogodzie jest to możliwe:))
niezmiernie mnie to raduje i uszczęśliwia gdyż mogę połączyć przyjemne z pożytecznym
czyli zrelaksować się i spędzić miło czas
i dodatkowo poprawić kondycję



Rower to jest co uwielbiam:)))

Teraz można naprawdę wybrać wśród wielu modeli i rodzajów
miejskie/górskie/szosowe/....
i wiele wiele innych

ja jestem szczęśliwą posiadaczką miejskiego roweru
i mojej Vanessy nie oddam przenigdy





oczywiście nie trzeba kupować roweru za kilka tysięcy, bo uwierzcie są takie
można się udać na handel staroci/giełde/bazar
i zakupić tam popularną kozę i przerobić na piekny stylowy rower






Że niby na rowerze to trzeba w dresach???
o nie nie



Kasiaaa jest moim najwierniejszym towarzyszem rowerowych wypraw,
więc zadać muszę Ci Katarzyno
ważne pytanie wagi państwowej

czy aby prezentuję się na rowerze równie dobrze jak te Panie??








i na koniec propozycja

rowerem nad morze????

czemu nie,
tylko które???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate