piątek, 15 lutego 2013

Stylowe wydanie kiczu.

 Jako,że Magda zapoczątkowała modę z górnej półki dziś ja przedstawiam dom mody Balmain.
Z przykrością stwierdzam,że nie interesuje się tym co prezentują wielkie domy mody. Dla mnie jest liczy się praktyczność i cena czyli H&M połączony z lumpeksem a najlepiej H&M z lumpeksu :). Natomiast jestem w stanie rozpoznać nawet bez większego wysiłku dorobek Olivera Rousteinga i jego poprzednika. 
Cechy charakterystyczne to mi.in. krój, mocno podkreślający sylwetkę,print, noo i kolor.
Wydaje mi się,że gdyby nie cena to mogłabym zaopatrzyć się w jedną z wielu dobrze skrojonych i dopasowanych marynarek czy kurtek( posiadające charakterystyczne pufki). Oczywiście podoba mi się również palet barw w jakiej Oliver się porusza czerń, ciemna zieleń, złoto czy srebro. Jako,że Oliver ma dopiero 26 lat zna dobrze wymagania współczesnej kobiety. Proste kroje oraz nie banalne wzory powodują, że kobieta prezentuje się nie codziennie , a zarazem nie wygląda jak istota z innej planety. Bez zbędnych falbanek, dekoracji i innego pitu pitu wygląda stylowo na pewną siebie nowoczesną kobietę.


Oto kilka zdjęć prezentujących jego dokonania.


Zauważyłam również, że większość modelek to blondynki, na których naprawdę dobrze prezentuję się taka paleta barw.




Spodnie w pasy można spokojnie dostać na wyprzedażach.
Inna sprawa kto odważy się je ubrać :)?



Oliver 


Przykładowe ceny.
 Spodnie 5102,00 zł


Kurtka 20293,00 zł

Bluzka 3288,00 zł


Spodnie 6689,00 zł

Za to buty nie prezentują się najlepiej.



Zapraszam również
http://www.balmain.com/ tutaj nowa kolekcja.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate