sobota, 22 grudnia 2012

Gifts with style

Prezenty wszystkie zakupione, więc czas na ich pakowanie.
W tym roku postawiłam na prostotę i chyba monotonię, bo wszystkie prezenty zapakowałam w szary papier dodatkowo go ozdabiając. Ale według mnie im prościej tym lepiej:)).
Wyjątek stanowią jedynie prezenty dla mojego bratanka, tu jednak musi pojawić się jakiś kolor i odrobina akceptowalnego, świątecznego kiczu:), który dodaje im uroku.

A co do zawartości opakowań to muszą one pozostać TOP SECRET, bo czytający bloga bliscy i dalsi rychle obdarowywani nie mogą dowiedzieć się co w nich się znajduje. Pozostaje w nadziei, że owe prezenty spodobają się ich nowym właścicielom i będą miło wspominać ten magiczny czas.

Wystarczy przygotować arkusz szarego papieru, taśmę klejącą ewentualnie kawałek sznurka, do tego kolorowe ozdoby, ja swoje wycięłam z filcu i dodatkowo zaopatrzyłam się w taśmę dwustronną, żeby te ozdoby przyczepić.


for Peas and the M. :))











and the bigest one from auntie Kate:))




Shake up the happiness!!!!!



i of kors:P

all i want for Christmas is You:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate