czwartek, 27 grudnia 2012

Nowy rok nowe postanowienia

Koniec roku apokalipsy zbliża się nieubłaganie, już niedługo znów będziemy zaczynać od początku.
Dla mnie od czasu gdy zaczęłam rozsądniej myśleć koniec każdego roku to nie tylko czas przygotowań do  megaimprezy ale też czas na podsumowania, snucie dalszych planów, próba oswojenia rzeczywistości po raz kolejny. No cóż, rok 2012 był dla mnie pod wieloma względami lepszy niż poprzedni, wydarzyło się wiele dobrego, poznałam wielu nowych fantastycznych ludzi, byłam na wspaniałych wakacjach, dostałam pracę w której się spełniam, która daje mi wiele radości i satysfakcji, studia przestały być przykre, okazały się być szkołą myślenia, którą zaczęłam właściwie wykorzystywać, moja pasja zaczęła się intensywniej rozwijać, lepiej czuję się sama ze sobą  bo w dużej mierze dzięki tegorocznym wydarzeniom potrafię lepiej zdefiniować swoje oczekiwania wobec siebie i innych, przeżyłam zauroczenia i rozczarowania, odbyłam wiele interesujących rozmów, obejrzałam wiele ciekawych filmów, odkryłam wielu fascynujących muzyków, sama w tym roku działałam artystycznie w pracy, na studiach, prywatnie, nie zabrakło też łez, takich od śmiechu i takich od goryczy i smutku. Z perspektywy czasu ośmielam się napisać, że ten rok był bardziej intensywny od poprzedniego pod wieloma względami, ale niewątpliwie jest jeszcze wiele rzeczy które chciałabym w sobie zmienić,wiele decyzji do podjęcia, wiele spraw które czekają na rozwiązanie, mam wiele planów i postanowień, które mam nadzieje w przyszłym roku uda mi się zrealizować choćby w małym procencie.
Moje postanowienia na rok 2013:
- odżywiać się zdrowiej
- więcej czasu poświęcić jodze
- więcej czytać
Moje plany:
- skończyć studia
- więcej podróżować
- bardziej otworzyć się na ludzi
Mam nadzieję, że 13 okaże się dla mnie szczęśliwa i nowy rok przyniesie mi wiele ekscytujących doznań, na razie zapowiada się obiecująco, ale nie zapeszajmy, wszystkiego dowiecie się pod koniec 2013 roku ;)
A jak tam wasze resume?

M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate