niedziela, 30 grudnia 2012

New Year's Eve

Sylwester już jutro i pewnie wiele z Was stoi przed szafą z załamaną miną i pytaniem na ustach: co ja mam ubrać???? lub stwierdzeniem: nie mam co na siebie włożyć.

Dlatego przychodzę z pomocą:)
Ja stawiam w tym roku na zawartość mojej szafyy, bo zawsze mnożna znaleźć w niej coś co po niewielkiej metamorfozie znajdzie drugie życie i będzie się nadawało na sylwestrowe pląsy:)

Ale kilka inspiracji nie zaszkodzi, zawsze można się nimi posłużyć przy dobieraniu garderoby na imprezę.
Tak naprawdę wszystko zależy od tego gdzie się bawicie, jeśli jest to tzw. domówko-prywatka można postawić na nieco luźniejszy strój albo totalnie popłynąć jeśli to impreza tematyczna. Jeśli wybieracie się do klubu postawcie na to w czym chodzicie zazwyczaj, jedynie poszalejcie z dodatkami, a Wasz budżet na tym nie ucierpi.





i trochę inspiracji biżu biżu:))
wiele rzeczy możecie zrobić sami, taka DIY biżuteria na pewno będzie lepsza od tej dostępnej w każdej sieciówce i będziecie oryginalni













ps. Nasze sylwestrowe plany ulegają zmianom ciągłym nie są stabilne więc jeśli ktoś miałby ochotę Nas poznać real chętnie przyjmiemy zaproszenie na Sylwestra dodatkowo świadcząc usługi stylistek:))
Pozdrawiamyyyy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate