wtorek, 15 stycznia 2013

ALTERNATYWNA SZAFA

Moje mieszkanie pewnie jak większości z Was nie ma wymiarów hali sportowej. Nie posiadam także garderoby, która pomieściłam ubrania na wszystkie pory roku. Jak każdy z Was codziennie dręczy mnie pytanie ALE CO DZIŚ UBRAĆ ?
Dlatego przedstawiam Wam moją alternatywną szafę. Na wieszaku można skompletować 6 stylizacji na każdy dzień dostosowanych do zmieniającej się pogody. Poświęcenie czasu w niedziele wieczorem, da Wam w tygodniu 15 minut snu więcej :). Jeżeli stylizację okażą się nie trafione z powodu zbyt dużego polotu :P macie i tak pewność, że któreś z ubrań na pewno jest czyste i uprasowane.
Moja super mobilna szafę zakupiłam w sklepie, w którym bohaterem może zostać każdy :) za jedyne 30 złotych plus cena wieszaków która była kompletnie z kosmosu. Dlatego wieszaki proponuję zakupić na allegro, szczególnie jeśli dbacie o idealnych wystrój wnętrz w swoim domu.







Ps . Wieszakowe stylizacje w kolejnym poście :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate