sobota, 12 stycznia 2013

ALTERNATYWNY KOMINEK

Kto nie chciałby mieć dużego murowanego kominka ?
Kominek kojarzy się najczęściej z zimową porą, kocem i kimś do przytulenia ( alternatywą dla kimś jest niezawodna książka oczywiście do czytania :). Mój kominek jest całkowicie inny od standardowych kominków. Co nie znaczy,że nie daje tego samego efektu.Stworzyłam go z 32 cegieł które zakupiłam za jedyne 0,90 groszy. Pierwotnym pomysłem było szukanie cegieł gdzie popadnie okazało się to jednak dużym wyzwaniem. Górna i dolna półka jest wykonana ze szkła. Ja akurat miałam szczęście i byłam w posiadaniu dwóch identycznych kawałków szkła. Ułożyłam dwie cegły następnie podłożyłam materiał na którym szkło będzie leżeć. Kładziemy szybę później kolejny kawałek materiału i dalej cegły. Kominek układamy w dowolnej ale ROZSĄDNEJ wysokości gdyż jednym jego spoiwem jest ciężar kolejnych cegieł. Po skończeniu układania cegieł, kładziemy drugi kawałek szkła.
Aby kominek dawał efekt płonącego w Nim ognia należy zaopatrzyć się w dużą ilość świec. Duże świece można ustawiać u góry. Natomiast na dół proponują małe ( mogą być nawet podgrzewacze,ponieważ góra szyba nie może się szybko nagrzać bo w końcu pęknie ). Ja po pewnym czasie zrezygnowałam z górnej szyby.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate