niedziela, 13 stycznia 2013

What would you like to do?

Czytacie książki? Ja przyznam się od niedawna całkowicie się temu oddałam, jeśli nie mam żadnej książki to czuje, że czegoś mi brakuje. Muszę mieć odłożoną na półce co najmniej jedna "świeżą" książkę.
Wzbogaciłam swoją bibliotekę o dwie kolejne, a mianowicie

skusiłam się po ocenie z "Time" - O triumfie miłości nad śmiercią, ale bez zbędnego sentymentalizmu.

To nie wymaga żadnego uzasadnienia ZAFON to klasa sama w sobie!
 Teraz pozostaje jedynie wybór czy oddać się książce czy też wybrać film na zimowy wieczór.
Jeśli chodzi o film to mam dla Was kilka propozycji:
"Czułe słówka"
"Wczoraj, dziś i jutro"
"Oczekiwanie"
Koniecznie zobaczcie i oceniajcie:)

Do książki polecam

a do filmu
smacznie i zdrowo, czyli alternatywa dla chipsów




PS.
znalazłam rownież
to:)
żeby lepiej zrozumieć język przybysza z Marsa:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate